Konferenca trgovina

Predstavitev predavateljev



Bojan Ivanc, glavni ekonomist GZS

Bojan Ivanc je glavni ekonomist GZS, član NS NLB Skladi, član sveta CMSR (Center za mednarodno sodelovanje in razvoj) ter podpredsednik CFA društva Slovenija. Njegove naloge so oblikovanje gospodarskih napovedi ter podpora GZS pri socialnem dialogu, nacionalnih in sektorskih politikah. Je tudi direktor ISGR (Inštituta za strateške in gospodarske raziskave), ki je v lasti GZS in katerega namen je priprava najzahtevnejših analiz na področju sektorskih analiz in analiz vplivov partikularnih sprememb na gospodarstvo. Je član strateškega sveta za makroekonomska vprašanja in strateškega sveta za davke.


Barbara Franko

Barbara Franko je izkušena digitalna strokovnjakinja z več kot 20-letnimi izkušnjami. Njeno delo obsega široko paleto vidikov digitalizacije procesov in digitalnega trženja.

V svoji karieri je Barbara svoje znanje uspešno uporabila tudi v bančništvu, kjer se je ukvarjala z digitalizacijo poslovnih procesov. Leta 2013 je prevzela vlogo Vodje Digitalnega bančništva v Sberbank banki d.d. (kasneje N Banka d.d.). V tej vlogi je aktivno sodelovala pri uvajanju digitalnih inovacij v bančni sektor, vključno s spletnim bančništvom, mobilnimi aplikacijami, plačilnimi sistemi, digitalnim onboardingom, e-identiteto in drugimi digitalnimi orodji. S pomočjo izkušenj in obsežnega tehnološkega znanja je lahko zagotavljala, da so se bančne storitve prilagajale potrebam strank in bile enostavno dostopne prek digitalnih kanalov. Kot del širše marketinške ekipe je vodila strategijo digitalnega trženja v bančnem okolju in si prizadevala za doseganje ciljev, ki so prispevali k večji prepoznavnosti blagovne znamke banke in pridobivanju novih strank. Njene bogate izkušnje na področju digitalnega trženja so ji omogočile ustvarjanje učinkovitih marketinških kampanj in uporabo digitalnih kanalov za dosego ciljnih skupin strank. S svojim strokovnim znanjem in delom je pomembno prispevala k skupnemu uspehu banke.

Danes je Barbara Vodja produkta Flik, kjer njene odgovornosti vključujejo skrb za oblikovanje in izvajanje Flik strategije, razumevanje potreb uporabnikov, določanje vizije in smeri razvoja produkta, sodelovanje z različnimi ekipami za izboljšanje uporabniške izkušnje in zadovoljstvo strank, oblikovanje in izvajanje učinkovitih marketinških kampanj, ki bodo povečale prepoznavnost blagovne znamke Flik, kar bo še pospešilo nadaljnjo rast in razvoj produkta Flik.

Njena strast do digitalnega, prepričanje v moč velikih zgodb in odprtost za nove pristope so še naprej glavna vodila njene kariere.


Mojca Kunšek

mag. Mojca Kunšek, ustanoviteljica Futura planet, bivša dolgoletna direktorica Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (AJPES), je magistrica ekonomskih znanosti, habilitirana višja predavateljica in raziskovalka Ekonomske fakultete v Ljubljani, certificirana EMCC coachinja, predsednica Sekcije podjetnic pri Podjetniško-trgovinski zbornici pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS), članica GZS in Združenja manager ter prejemnica nagrade Artemida za trajni prispevek k ženskemu managementu. Leta 2024 je prejela priznanje Pomladni veter za spodbujanje rasti in razvoja podjetništva v Sloveniji.  Svojo poslovno pot je gradila pretežno v gospodarstvu, v 10 letih vodenja AJPES pa je močno vplivala na dvig njegove prepoznavnosti doma in po svetu, saj je bila 5 letu tudi članica vodstva in njegovih komisij Evropskega registrskega združenja (EBRA). Zadnjih 20 let se intenzivno ukvarja tudi z osveščanjem uporabnikov o izvajanju zakonskih zahtev ter uporabi podatkov, kadrovskem managiranju, upravljanju tveganj, trajnostnem delovanju ter odgovornem stopanju v podjetništvo, o čemer priča vrsta strokovnih člankov v strokovnih medijih, predstavitev različnim stanovskim združenjem in predavanj študentom ter bodočim podjetnikom.


Matjaž Robinšak

Matjaž Robinšak je direktor raziskav in partner v družbi VALICON, kjer svetuje ključnim naročnikom na področju znamčenja, vpeljave novih storitev ali produkov in uporabniške izkušnje. Na tem področju je eden vidnejših strokovnjakov v Sloveniji ter tudi JVE.

Dolgoletno delovanje na področju storitvenega sektorja s poudarkom na informacijsko komunikacijskih tehnologijah in področju finančnih storitev predstavlja njegov osrednji fokus, vendar pa njegov spekter aktivnosti zajema tudi druga področja in industrije. Veliko izkušenj pri podpori trženju je zagotavljal na področju spletne prodaje (on-line retail) in trgovina na splošno (retail) ter področju farmacije in zdravja. Je zelo dober poznavalec Slovenskega potrošnika in potrošnika na trgih JVE (Hrvaška, Srbija in BiH).

Poglablja pa se v različne analitične pristope za reševanje marketinških izzivov in v Valiconu vodi določena področja razvoja novih storitev in produktov. Customer insight platforma All Finance je ena od teh storitev, ki jo po regiji uporablja velik delež bank za nemene strateškega planiranja in spremljanja KPI. V raziskovalni stroki je specialist za merjenja tržnega potenciala z razvojem konceptov novih produktov ali storitev, razumevanje nakupnega odločanja (Customer Journey), inovacije in upravljanje odnosa na področju medorganizacijskih trgov (B2B) ter merjenje moči blagovnih znamk. Njegov obseg aktivnosti pa vključuje tudi druga področja in v zadnjih letih se intenzivneje ukvarja s področjem upravljanja Cx oziroma z upravljanjem z izkušnjami strank.


Milan Rus

Milan Rus ima več kot 20 let izkušenj na področju trženjskega managementa v FMCG, pri čemer se je v zadnjih letih osredotočil na področje maloprodaje. V svoji bogati strokovni karieri je zasedal različne strateške položaje v podjetju Imperial Tobacco v Sloveniji, kjer je pridobil dragocene izkušnje v različnih vidikih poslovanja. Kot direktor podjetja 3Dva d.o.o je Milan dosledno uvajal inovativne pristope, razvijal strategije za izdelke in storitve ter uspešno širil poslovanje podjetja.

Spletna stran podjetja 3Dva: https://www.trafika3dva.si/


Boštjan Kožuh

Boštjan Kožuh je ustanovitelj svetovalnega podjetja ALL.AI Consulting. Ima prek 20 let izkušenj na področju analitike, poslovne in umetne inteligence tako s poslovnega kot s tehnološkega vidika, danes pa se kot ukvarja predvsem s svetovanjem podjetjem, kako umetno inteligenco strateško implementirati v poslovanje. Delil bo svoje poglede in znanje, ki temeljijo na dolgoletnih praktičnih izkušnjah in formalnem izobraževanju v institucijah, kot so Massachusetts Institute of Technology (MIT), Harvard, Ekonomska fakulteta Ljubljana in druge.


Nedo Beširević, Generalni direktor, RMI d.o.o.  

Nedo ima več kot 35 let izkušenj na področju prodaje, razvoja in vodenja učinkovitih prodajnih ekip. Od teh ima 23 let izkušenj na področju usposabljanja prodajnih, marketinških in vodstvenih ekip, deluje kot poslovni coach pri RMI d.o.o.

Svoje aktivnosti usmerja v zagotavljanje prilagojenih rešitev za usposabljanje in razvoj prodajnih ter vodstvenih ekip v regiji, s ciljem doseči naslednjo raven produktivnosti na področju prodaje in vodenja.

Nedo je licenciran trener in coach pri Resource Management International Inc., ZDA. Je uspešen vodja in podjetnik z močnimi prednostmi pri razvoju poslovanja, ustvarjanju zvestih in motiviranih ekip ter optimizaciji poslovnih procesov. Ima 15 let izkušenj na mednarodnem korporativnem prizorišču, kjer se nenehno osredotočal na izboljševanje poslovnih rezultatov in procesov, uvajanje pozitivnih sprememb ter skrbno upravljanje s človeškimi in finančnimi viri. 

Ima dokazane izkušnje na področju poslovnega razvoja, širjenja tržnega deleža, ter razvoja in zaključevanja projektov, kjer sta potrebni samozavest in lateralno razmišljanje. Odlikuje ga odlične medosebne veščine ter profesionalen odnos do korporativne kulture in identitete podjetja, kar mu omogoča uspešno delovanje tako samostojno kot tudi kot član ekipe v rastočih, uveljavljenih in nastajajočih podjetjih v srednji in vzhodni Evropi. Nedo je karizmatičen coach in trener, specializiran za razvoj vodenja, upravljanja, prodajnih veščin, veščin zaposlovanja ter gradnje timskih vrednot.


Anita Lovše ima dolgoletne izkušnje s sistemi razvoja kadrov, izobraževanja in internega usposabljanja zaposlenih v podjetju. Uvajala je ciljno vodenje z letnimi pogovori, sodelovala je pri postavljanju kompetenčnih modelov, razvoju vodstvenih kompetenc, postavljanju standardov prodajnih veščin in internih akademij. Sodelovala je pri uvajanju sistemov za prenos znanja in povezovanje zaposlenih (mentorstvo, interni coaching, ambasadorji znanj). Vodila je projekt prenove digitalne podpore modulov za izobraževanje in razvoj kadrov in integracije z drugimi sistemi. Bila je skrbnica ukrepov certifikata Družini prijazno podjetje in nudila strokovno pomoč pri različnih mnenjskih raziskavah s področja organizacijske kulture, klime, zavzetosti ter zadovoljstva z internimi storitvami.

Diplomirala je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, je NLP Praktik (INLPTA), v letu 2024 pa je uspešno zaključila z izobraževanjem po programu Coach (Level 2 - ICF-Accredited Coaching Education).


Predstavitev moderatorja


Gregor Murn 

V svoji več kot 20-letni karieri sem se posvetil vodenju in organizaciji najrazličnejših dogodkov. Moj začetek sega v osnovno šolo, ko sem že pri štirinajstih letih odkril svojo strast do radia. Ta izkušnja mi je dala temeljna znanja in veščine, ki so se kasneje izkazali za neprecenljive v svetu prireditev. S svojo karizmo, odlično komunikacijo in izjemno prilagodljivostjo lahko moderiram vse od protokolarnih in družabnih dogodkov do športnih prireditev. Prilagodim se vsakemu dogodku in poskrbim, da postane edinstven in nepozaben. Ponosen sem na svojo sposobnost, da vsakemu dogodku vdahnem poseben pečat. Z občutkom za vzdušje, s poznavanjem potreb dogodka in sposobnostjo hitrega odzivanja na nepredvidljive situacije ustvarjam nepozabne izkušnje tako za organizatorje kot za udeležence. Vsak dogodek, ki ga vodim, je zame nova priložnost, da združim svoje znanje, strast in profesionalizem, kar prispeva k izjemni izvedbi, ki pušča trajen vtis.